Cinci recomandari despre sauna

Noutati

Cautarile dumneavoastra pe internet despre cum sa utilizati sauna s-au materializat in cateva idei de eticheta a utilizarii saunei intr-un mediu public?

Iata cateva idei despre cum sa va imbunatatiti experienta in sauna.

Faceti intai un dus!

Indiferent unde folositi sauna, faceti intai un dus. Nu este neaparat igienic, ci veti transpira mai mult. Trecerile de la rece la cald va vor revigora organismul si-l vor determina sa transpire mai mult.

Recomandarea noastra: Dupa sauna, un nou dus va va inchide porii si veti simti pielea si parul extrem de curate. Si nu folositi creme inainte de sedintele de sauna, nu vor face decat sa astupe porii.

Folositi nuielele de mesteacan!

De cele mai multe ori utilizarea saunei este asociata cu crengutele de mesteacan. In timpul sedintelor de sauna, rugati-va partenerul sa va loveasca cu crengutele de mesteacan. Crengile verzi de mesteacan sunt suficient de subtiri incat sa nu doara, dar stimuleaza circulatia sangelui si indeparteaza celulele moarte de piele.

Cronometrati-va!

Sedintele de sauna variaza intre 5 si 15 minute. Petreceti intai putin timp in sauna, pana reusiti sa va obisnuiti. Daca va simtiti capul greu sau simtiti o stare de lesin, parasiti imediat sauna si purcedeti la racorirea organismului. Consumati apa inainte, in timpul si dupa sedintele de sauna pentru rehidratare. Evitati alcoolul, stimulentii sau orice alte medicamente care va pot afecta capabilitatile mentale in timp ce sunteti in sauna.

Aromaterapia.

Esentele de sauna sunt deseori folosite din motive variate deoarece pot afecta atat starea cat si sanatatea dumneavoastra. Cum sa le folositi? Adaugati cateva picaturi de ulei precum Eucalypt sau Menta in galeata cu apa, apoi turnati un polonic sau doua peste rocile fierbinti. Nu exagerati cu aromele deoarece uleiurile sunt concentrate si deci puternice. Cititi mai multe despre uleiuri pe etichetele aromelor.

Intariti-va sistemul imunitar!

Ultima noastra recomandare este legata de utilizarea saunei. Folositi sauna des pentru bunastarea organismului. Daca simtiti ca va paste o raceala, o vizita in sauna va poate pune sistemul imunitar la lucru, distrugand posibilul virus. Odata ce ati invatat toate avantajele saunei, incercati sa o folositi cat mai des, zilnic daca se poate, sau macar de cateva ori pe saptamana.

Pentru orice alte informatii legate de sauna, va stam la dispozitie.

Articolul precedent
Crioterapia. Terapie prin frig.
Articolul următor
Sobe BWT de la Helo

Articole asemanatoare

Niciun rezultat găsit.

Meniu